Google en dues hores

Càpsula de juliol 2015, a càrrec de Jordi Gamell.

Com ha anat evolucionant Google:

En aquest vídeo podem veure com va començar Google allà pel 1996 i com ha anat evolucionant fins el dia d’avui. L’ objectiu de Google és millorar la informació i trobar el més rellevant per l’usuari.


Què passa quan busquem:

Aquest vídeo ens explica, que passa quan posem una paraula o frase al cercador, com actua.


Extensió a Chrome per saber el Pagerank de cada web (cliqueu la imatge):

Captura de pantalla 2015-07-28 a les 21.09.45

Aquest link ens porta a una extensió per a poder instal·lar al nostre navegador Chrome i saber quan naveguem quin index de popularitat te la pagina a la qual acabem d’accedir, a part moltes altres dades.


Directrius per a Webmasters, que és el que vol Google i el que no:

En aquest vídeo ens deixen molt clar què és el que vol Google i el que no a les vostres pagines web.


Sol·licitar un rastreig de la meva web:

http://www.google.com/addurl

Si acabes de fer una web, o has fet molts canvis en ella i vols que Google et visiti ja per tal de posicionar-te, en aquest enllaç ho pots demanar.


 

Saber si la meva web compleix els estàndards:

http://validator.w3.org/checklink

Si vols saber si la meva web compleix els estàndards i qualitat que es demana i el que es pot millorar.


Saber si la meva web és responsive:

Un enllaç per saber si la nostra web està adaptada als telèfons mòbils i tauletes (Responsive) i amb consells per millorar.


 

Saber quan tarda a carregar la meva web:

https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/#

Si volem saber a quina velocitat carrega la nostra web en dispositius mòbils o ordinadors i consells per millorar.


 

Obtenir 75 euros de més quan ja portem gastats 25 en AdWords:

http://www.google.es/intl/ca/adwords/coupons/

Enllaç on ens portarà directe a demanar un cupó de 75 euros un cop gastats 25.


Els 5 pilars per l’èxit a Adwords:

Vídeo on podem veure que per tenir èxit als nostres anuncis d’Adwords hi ha 5 pilars, i que l’èxit es basa en les paraules clau.


Com definir i tenir èxit amb Adwords:

Vídeo on tenir clar i exactament el que volem oferir, a AdWords.


Klout, per saber la nostra rellevància a les xarxes socials:

Una eina gratuïta per saber quina influència tens a les xarxes socials, com a persona o a la teva empresa.

www.klout.com